Pang på mitt 3G

Ja, pang på mitt 3G. Mitt 3G kan skjuta sig i huvudet. Jag brukar stänga av mitt 3G men imorse när jag skulle sätta på det så funka det inte. I hörnet kom det inte upp 3G saken och så funka det inte att upptadera instagram eller vara inne på nätet. Blir så otroligt arg. Och pengarna kan ju knappast vara slut för det är ju en ny månad.
Vet någon vad som är problemet?

Nu har ni fått en "lång" anledning på varför jag inte bloggat idag.
Nu får ni ha en fortsatt bra kväll!
xoxo Vilma


Kommentarer
Postat av: olivia ♡ - mode, foto & vardag.

så fin blogg du har!

- skulle du vilja göra en bloglovinbyte?

2013-08-02 @ 10:21:58
URL: http://olivias.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0