Helg

Helgen är över, tråkigt. Nu vecka, nya tag och nya planer. Fast har egentligen inte så mycket planer denna veckan.

Men i fredags sov jag ju över hos Elvira med Hanna, Elisa och Lina. Vi hade super kul. Vi gick till Mc'donalds klockan tolv på natten. Lite YOLO där.

Sen på lördagen åkte jag, Elvira och Lina in till stan. Vi träffade Nellie Berntsson på hennes träff på Grand. Också super kul. Sen vid tre åkte jag och min familj till Hisingen och bodde på ett hotell. Vi skulle göra det för att fira min syster som fyller 10 imorgon.
Vi åt pizza & sushi på kvällen vid kajen. Badade, umgicks. Det var super mysigt.
- Vilma

Söndag 8/9 21:20 2013

Bilder från helgen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0